Real Time Analytics

Livet På En Kant

Koffein-chock!

Publicerad 2011-09-07 12:53:15 i Vanlig vardag,

Idag kör jag på koffein-chock för kroppen. Pallar inte att vara så trött som jag var måndag och tisdag. Nu känner jag mig mycket bättre. Morgonen inleddes med 4 dl extremstarkt kaffe och sedan har jag fortsatt med två fejkRedBull. Det var lite lagom för att uppnå normal pigghet. Hur trött jag än är när jag slutar är det bara att tänka på att jag har två dagar ledigt sen. Tyvärr öser det ner idag, men det är väl bara att hoppas att det slutar snart. Det räcker med vatten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela