Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det perfekta extrajobbet!

Publicerad 2014-03-20 10:42:21 i Vanlig vardag,

Jag har verkligen det perfekta extrajobbet. Det är superroligt. Det blev dock lite mycket när jag i ett första skede blev inbokad för att skriva 25 artiklar. Totalt handlade det om ca 10 000 ord som jag skulle skriva. Jag är färdig med större delen av dem och har bara 3,5 kvar nu.
Jag får rätt schysst betalt för att sitta i soffan och knappa på datorn en stund. Den här bloggen till exempel generar ju inga pengar och här skriver jag både nu och då. Det kanske händer att ni läser någon av mina andra "artiklar" eftersom jag klassificeras som ghostwriter.
Ni önskar säkert också vara en ghostwriter om ni tycker om att skriva. Nu ska jag göra färdigt de sista 3,5 innan jag ska åka till mitt ordinarie jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela