Real Time Analytics

Livet På En Kant

Right in time!

Publicerad 2013-03-14 12:36:00 i Vanlig vardag,

Kollade status för ett paket som jag väntar på från Kina. Just idag kom det till paketutlämningsstället. Snacka om timing.

Nu ska jag bara ta mig dit och hämta ut det. Det är en väggdekoration som jag köpt till sovrummet som ska sitta mellan sängen och hyllorna. =)

Det kommer att bli snyggt. Väggdekorationen är något mindre än jag tänkt mig från början, men det blir nog bra. Jag får fxia och trixa lite så det passar in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela