Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur många lingon finns det i världen?

Publicerad 2011-10-22 21:10:16 i Vanlig vardag,

Har precis sett Hur många lingon finns det i världen? och den är helt klart sevärd. En av de bättre filmerna som jag sett på senare tid. Inte för att jag sett så många den sista tiden, men jag är ju egentligen en filmoman och har svårt att hitta en film som jag inte sett.

Nu ska jag hitta på något annat och sedan blir det nog sängen. Gurun är ju borta idag så det blir till att vänta en stund kanske hinner vi med en snackis innan sängdags. Tycker om de ämnen vi avhandlat varje kväll i snart två månader. Shit, vad tiden går fort alltså. Oktober har bara försvunnit iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela