Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hemma och sjuk, men inte har jag tid att vara sjuk.

Publicerad 2015-05-28 07:53:00 i webshoppen,

Den senaste tiden har jag blivit så ordningssam. Jag har gjort en massa saker som legat efter och släpat, eller släpat kanske de inte gjort, men de skulle ha blivit gjorda.
 
Jag avslutade precis min andra beställning för den här månaden, två till har jag att göra färdigt, men jag måste få till de här först. En beställning kommer nu på förmiddagen också. Det ska bli roligt att se vad som är i den. Den är nästan så att man hinner glömma. En hel hög med fleecetäcken vet jag och en del pannband. Jag hoppas stenarna sitter bra på de för de var toksnygga.
 
En del av sakerna är redan sålda. 9 paket sålde jag bara nu i veckan. Sedan har jag en massa som är förbeställt sedan innan, men jag kommer inte ihåg alla saker.
 
Jag har också skaffat hjälp med bokföringen och en massa andra ekonomi-saker. Jag känner att jag behöver det för att ha kontroll. Det känns riktigt bra nu. Samtidigt passade jag på att skaffa ett bättre system för att hantera alla beställningar, eller jag har inte skaffat det ännu. Jag ringde min allt-i-allo-vetande guru gällande allt som har med datorer att göra. Personen skulle fundera och kolla över helgen och återkomma. Sådan tur att man har proffshjälp på nära hand.
 
Själv hostar jag bara lungorna ur mig. Efter den här förkylningen från helvetet känner jag att jag är glad att jag nästan aldrig är sjuk. Går jag några hundra meter känns det som att lungorna ska sprängas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela