Real Time Analytics

Livet På En Kant

Träning för Ante bokad - check!

Publicerad 2015-05-05 01:31:26 i Ante, Vanlig vardag,

Nu har jag bokat tid för att Ante ska åka på träning. Själv tänker jag titta på. Haha! Det är ett ålderstecken. Skämt åsido. Jag vill ha resultat och det går snabbare om jag anlitar ett "proffs". Dessutom tror jag den personen passar Ante bäst. Jag hoppas innerligt att det är en bra kombination. Ante är ju en mupphäst och har ju som två lägen. Han kan hoppa som en Gud, hoppa för en miljon osv eller så ser han ut som en krokofant utan ben när han hoppar och tar sig med nöd och näppe över typ 0,90-1m. Jag hoppas han tycker om ryttaren och hoppar som det förstnämnda. 
Det ska bli intressant att se. Nu funderar jag lite på ridningen/träningen fram till dess. Jag vill ju inte hamna sämre än vårat katastrofala läge idag. Det löser sig när jag sovit på saken iaf. Ni fattar inte hur mycket jag önskar att min älskade A var här nu. Jag vet att vi hade kunnat lösa allt med bara ett endaste telefonsamtal. Livet ser annorlunda ut så det är bara att bita ihop och lösa problemen på andra sätt. 






 
Jag hoppas han visar sig från sin bästa sida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela