Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min sjuka häst

Publicerad 2015-05-27 18:40:32 i MB,

Min sjuka häst har boxvila nu. Bra var iaf att hon var betydligt bättre redan idag. Det går nog bra. 
Själv håller jag på att hosta sönder lungorna. Jag har seriöst ont i dem. Det blir nog bättre. Jag är liksom inte van att vara sjuk. Det händer liksom inte. 

Nu ska jag snart fixa medicinering av hästen en andra gång för dagen. Det får bli lite skytteltrafik. Själv har jag varit mycket i stallet idag. Jag blir så nojig när någon häst är sjuk eller minsta dålig. Nu är typ alltid mina hästar friska. Det blev lite lunch och så i stallet. Jag orkar nästan inte någonting. Orken tar i princip slut efter 100 meters promenad.

Min vackra vita springare. Jag erkänner ett filter från instagram på den här bilden, men på det stora hela använde jag ljuset utanför och mörkret inne för att få den mörka bakgrunden mot hennes vita hårrem. Ett svart täcke hade hon också på sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela