Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lägga order - svårare än ni tror

Publicerad 2015-05-18 20:17:15 i Målmedvetenhet,

Jag sitter och ska lägga två ordrar. Det svårare än ni tror. Roligt - javisst! Svårt - du anar inte. 

Jag måste välja design, storlek färg, matchande "tillbehör" för att få det till en enhet. Jag måste tänka vilken gren det riktar sig till, få en jämn spridning. Samtidigt som jag måste hålla ned utbudet till slutkund så det går att hålla allt inom rimlig kontroll. 

Igår lade jag ut lite av det som jag hoppas kommer innan helgen på förhandsvisning och jag sålde 5 av 8. Det är ju lätt att inse att de ska beställas fler av. Lite fler storlekar, men då måste jag hinna mäta, fixa och dona med det. De ska även beställas i lite nya format. 

Det är roligt, utan tvekan, men ibland känns det som att jag sitter och ror utan åror, seglar utan vind. Lite kom jag fram till nu under kvällen. Det är tur att jag springer runt med en anteckningsbok som jag kluddrar mer än ni kan ana i. 

Jag har ett toksnyggt pannband på G också. Min helt egna design. Kommer att bli så 😍😍😍. 

Nej, nu är det dags att köra vidare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela