Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag har vi varit och tränat med Ante

Publicerad 2015-05-08 16:33:18 i Ante,

Jag är mycket nöjd med dagen. Det blev ingen hoppning då ryttaren ville att Ante skulle gå mer fram för skänkeln. Hem och göra mer grundarbete alltså. Backa tillbaka några steg i ridningen. 

Det känns som en väldigt bra kombination av häst och ryttare iaf. Precis den ridning och inställning som jag vill ha. Vi ska tillbaka på torsdag och då blir det antagligen hoppning. För mig är det här bra för jag får en spark i arslet  och något att jobba mot. Det vi gjorde idag kan jag dessutom göra själv hemma. Det känns superkul. Dessutom löser vi våra "problem" med att ta hjälp istället för att skapa en ond cirkel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela