Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hej lediga helg! Inleder med jobb.....

Publicerad 2015-05-08 23:00:46 i Målmedvetenhet, Vanlig vardag,

Det är väl perfekt att spendera sin lediga helg med jobb. Haha! Jag får se det positivt. Låter ju viktigare med att det är konferens. Jag hade en miljon gånger hellre spenderat helgen iförd smutsiga stallkläder och suttit ute på landet och njutit. Jag är en mupp. 

Jag var på trevlig middag ikväll. Det är middag imorgon också efter konferensen, men jag har ett annat möte inplanerat efter. Måste passa på att jobba när man är ledig. Det är bra dagar att jobba på. Då har man liksom tid. Mötet är viktigt för kommande planering. 

Nu ska jag sova.  Känns som att sömn kommer att behövas. Vi kan ju ta den "lediga" söndagen i ett kommande inlägg. Haha! 

Kan inte bädda in från mobilen, men lyssna på den här låten. 
http://youtu.be/zGCyl_tIJDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela