Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gjort egen choklad

Publicerad 2015-05-15 12:26:53 i Vanlig vardag,

Jag gjorde ett nytt försök med egen choklad. Den är ju till och med nyttig. Den här gången sötade jag med agavesirap istället för honungen, som sjönk till botten, och det blev bättre. 

Den blev dessutom supergod. Riktig choklad utan äckliga tillsatser smakar så rent. Jag rekommenderar verkligen att ni prövar någon gång. Det är så enkelt. Och lyxigt!

Jag hade bara kakaosmör, kokosolja, kakao ( tyvärr inte raw kakao) och agavesirap. 

Får piffa till de lite till nästa gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela