Real Time Analytics

Livet På En Kant

Får snart stoppa beställningarna

Publicerad 2015-05-19 15:30:54 i Målmedvetenhet, webshoppen,

Det här blev helt galet. Jag lade ut en bild för försäljning på fb och det bara damp in beställningar. Så kul!!!!
Så här såg annonsen ut och som ni ser 93 kommentarer. Haha! Sönderspamad av PM blev jag också. Många affärer blev det också. Och det här bara på ett täcke. Såååå kul och de är så äckligt snygga! Ibland fattar jag inte ens att det är jag som gjort dem. 

Om du någon gång funderar över om det är värt en miljon misslyckanden på vägen till dit där du vill kan jag säga. Alla gånger och några gånger till. Älskar du det du gör - kämpa! Det är värt varenda ångest, varenda tår och varenda känsla av att vara sämst. När det sedan flyter på inser du bara hur mycket du lärt dig på vägen. 

Vi tackar Fanny för de fina bilderna. Ni har väl besökt hennes blogg?

Http://fnozie.blogg.se



Kommentarer

Postat av: thankyouformagic

Publicerad 2015-05-20 07:16:43

Jag älskar sådana här inlägg, när människor vågar sträcka efter något det tror på! All lycka till, är övertygad att det kan bli hur stort som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela