Real Time Analytics

Livet På En Kant

Och där tog det liksom stopp

Publicerad 2015-03-10 23:23:39 i Vanlig vardag,

Idag var dagen D. Dagen då kroppen sa, hit men inte längre. Jag har hela tiden sagt att jag kan köra på och det har gått bra. Jag har jobbat vansinningt mycket. Långt mer än jag borde. Det är jag fullt medveten om och jag har hela tiden sagt att jag har full koll. Det har jag också. Idag talade liksom kroppen om för mig att det är dags att dra i handbromsen. Nu ska jag tänka om. Det börjar väl som bli dags. Jag har haft ett mål med detta vansinniga arbetande och jag börjar närma mig nollpunkten. Nollpunkten och starten för det nya. Det är en övergående period nu och jag tror verkligen på det här. Behlver nog inflika att jag är fullt frisk, jag fick liksom bara en aning om hit men inte längre.......
 
Jag har utsett en "ekonomisk rådgivare". Haha! Egentligen är vet väl inte det människan är, men den fick liksom bli det åt mig nu. Jag behöver en oberoende person som kan planera vissa saker åt mig, eller hjälpa till att planera. Dessutom behöver jag hjälp med budget och en del kalkyler. Någonstans har jag väl ett inneboende storhetsvansinne, men det skiter jag i. Jag vill bara lyckas med det jag verkligen brinner för. Jag vill jobba med det jag älskar och jag älskar att skapa saker åt mig själv. Jag älskar att se andra människor lyckas. Det är det det här kommer att gå ut på. Andra lyckas och med deras lyckande kommer mitt automatiskt. Det gäller bara att jag är lyhörd, har ett enormt driv, är den braiga Jenny hela tiden och bara kör. Det är bara att köra. Det är ingen som tackar dig på andra sidan för sakerna du aldrig gjorde. Du ångrar aldrig det du gjorde bara det du inte gjorde. 
 
I helgen är jag ledig och för första gången på typ hundra år, känns det som iaf, är jag sugen att typ gå på bio. Jag vet vem jag vill gå med, men jag skulle aldrig för mitt liv våga fråga ens. Däremot önskar jag att han gör det. Jag känner mig typ som att jag vore 15, men fatta att jag faktiskt är så blyg. Det är sant! Nåväl, jag har ändrat tankesätt här. Jag vill ha någon som passar och den som passar kommer att fråga, det kanske inte är bio jag önskar nästa gång, men något annat. Hursomhelst - frågar man inte rakt ut fattar jag inte OCH jag behöver någon som har stake nog att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela