Real Time Analytics

Livet På En Kant

När allt går fel, eller går allt rätt? - en kryssning senare

Publicerad 2015-03-06 19:21:40 i Vanlig vardag,

Ja, alltså det händer ju inte så ofta nuförtiden, men jag har en ledig kväll. Vad tusan gör man på den?

Haha! Jag har en gissning; den heter soffan. 
Kan iofs behöva vila upp mig efter gårdagskvällen.  Den innehöll en cinderella-kryssning med takida. Kul var det. Överlägset galnaste gänget. 

1. Vi kom en minut försent till incheckningen.

2. Gjorde en massa andra galna grejer. 

3. Körde ut tax-free alkoholen i en "stulen" liten vagn. 

4. Sjöng Björn rosenströms Lennart för den extremt bittra kön till utgången. Har du aldrig hört den - googla texten. Vi verkade nog vara fullast fast vi antagligen druckit minst. 

Kul var det iaf. HELT i min smak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela