Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känns som att jag sitter med en eka och två åror mitt ute på Atlanten

Publicerad 2015-03-26 10:03:13 i Målmedvetenhet,

Jag blir seriöst rädd för vad jag satt igång. Jag vet att jag klarar det. Det är liksom minsta problemet, jag vet bara inte hur jag ska smälta det i hjärnan. Just nu gäller det att ta fram allt mod och våga ro. Min inre vägvisare, mitt kompass fungerar och jag vet åt vilket håll jag ska ro. Det kommer att bli bra. Jag kommer att lyckas. Det är det här jag är född till. Det är det här jag ska göra. Jag älskar varje dag. 

Under vintern har jag snubblat över många grenar, jag har klivit upp och gått vidare. Jag har lite sår här och där på vägen. Många avundsjuka människor möter man på vägen. Man märker.....ett steg upp på lyckostegen, varje steg mot ännu ett lyckande, betyder en avundsjuk kommentar tillbaka. Alla får stå för deras val. Varje dag du vaknar är en dag du kan välja själv att göra det du älskar eller stanna kvar i samma hjulspår. Alla hinder du kommer på, är det just du som kommit på. 
Tänk istället på alla lösningar!

Själv ska jag fixa med en massa roliga saker idag OCH resan mot mitt "nya liv" kräver några jobbiga saker jag behöver göra. Idag är en bra dag att göra 3 av dem. Jag kommer att känna mig så bra att jag ska bjuda mig själv på en fika senare i eftermiddag. 

Kommentarer

Postat av: 863

Publicerad 2022-11-28 11:55:50

hwllo there aand thank yoou forr ykur iformation – I've definitely picked uup anything new from righut
here. I did howeveer expertise several technical points using this site, as I experienced to reload the web site loits
oof times previous too I coulld gget it to load correctly.
I hadd been wondering if your webb host is OK?

Not tht I'm complaining, but slugggish loading instances
times will very frequently affeect yor placsment inn google
and can dmage yourr quality sfore if ads aand marketing with Adwords.
Anyway I am adding this RSS to myy email and cann look out for
a lot mmore of yiur respective fascinating
content. Maake sure youu updatte thi again soon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela