Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sämsta tänkbara kombinationen när man har häst

Publicerad 2015-06-03 11:53:03 i Vanlig vardag,

Igår insåg jag var min hosta kommer från. Den började redan i höstas. Jag har ju blivit allergisk mot hö. Fattar ni. Det är typ egentligen en halv katastrof, men det stoppar inte mig. Jag får ju helt enkelt se till att det fungerar. Just nu har jag problem när jag är i stallet där ena hästen får hö. 
 
Genom åren har jag lärt mig lite knep. För ett tag sedan köpte jag brännässla och den tog bort min pollenallergi. Nu hade jag inte värsta pollenallergin, men ändå, den försvann på någon dag. Jag slutade också känna hösnuvan samtidigt. Nu har jag ökat "dosen" och första natten jag kunde sova ordentligt var i natt. Så skönt, jag försov mig däremot i några timmar. Tur att telefonen ringde till slut så jag vaknade.
 
Igår fotade jag ett träns lite. Det var dåligt väder ute så bakgrunden med galler blev inte den bästa och jag hade mobilen att fota med. Många bilder blir det lite suddig skärpa på. Idag ska vi fota lite uppsättning av lila saker.
Jag tror att det blir snyggt. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela