Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket jobb och tre planerade resor

Publicerad 2015-01-09 12:24:12 i Vanlig vardag,

Det blir mycket jobb den här månaden. Närmare bestämt 274 timmar. Kag vet att det låter mycket, det är det, men jag har lite framtidsplaner.  I februari har kag två resor jag önskar göra. En till Tyskland och en till Göteborg. Det kanske blir någon mer till Gbg. Man vet aldrig vad som händer. Sedan i mars vill jag göra ännu en till Tyskland. Båda Tysklandsresorna råkar vara till nästan samma ort, men det är en slump. En sak jag bestämt mig för är att jag kommer att lämna Stockholm till våren. Då har jag ordnat upp lite saker och får se var livet tar mig. Jag har vetat sedan jag klev av tåget i slutet på september att jag var på fel plats. Nu har jag snart fixat med allt jag behövt och sedan bör det iväg. Jag vill bara ha allt under kontroll först. 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-01-10 13:39:26

hej, försökt få tag på dig i över 1 månad. kan du höra av dig till mig tack=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela