Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagstur till Danmark

Publicerad 2015-01-28 22:48:14 i Vanlig vardag,

Jag funderar på en liten dagstur till Danmark när jag ändå befinner mig nära. Fredrikshamn är det som lockar mest eftersom det känns enklast att ta sig till från mitt boende. Alternativet är att åka Varberg-Grenå. Vad tycker ni? Jag har ju inte besökt någon av städerna så det kvittar liksom vilken jag väljer. Det lär ju bli bloggupdate oavsett resmål med bilder att dela med mig av sedan eftersom jag reser ensam och det blir mest uppdateringar de gångerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela