Real Time Analytics

Livet På En Kant

Män som går i kjol

Publicerad 2015-02-07 00:28:37 i Vanlig vardag,

Slumpen är väl det bästa man kan ha. Nu på kvällskvisten sprang jag på en människa som jag lärde känna innan jag blev 18. Snacka om roligt. Vi hann på 1 timme avverka både roliga och ner tragiska saker som hänt sedan vi sågs sist. Jag har tänkt en del på honom emellanåt den senaste tiden. 

Om någon dag blir det en fika och en sak vi kommer att avhandla är den tidigare gemensamma (o)vännen spm numer är sambo med en man som går i kjol. Haha! Den var kul! Vi ska även avhandla en del andra saker. Det kommer bli bästa på länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela