Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lediga dagar......

Publicerad 2015-02-27 07:46:53 i Vanlig vardag,

Jojo, visserligen ÄR jag ledig, men det gör det inte till mindre att göra. Flytta hit flytta dit. Köra hit köra dit. Möte hit möte dit. Jag får iallafall ihop det. Idag ska jag dessutom bli snygg. Snyggare än jag är idag.  Jag ska till världens bästa frisör. I just löööööv it! Man är alltid nöjd och när man sedan försöker gå till någon annan är man aldrig nöjd. 

Idag ska jag motionera Simon. Det blir på utebanan för känner jag honom rätt kommer han att förvandlas till dunderklumpen, köra halvt rodeo och samtidigt gräva kratrar med sina hovar. Och det är om han bara är hälften så pigg som Ante var igår. 

Imorgon ska jag försöka flytta mig själv också. Det känns så konstigt att kunna vara ledig ibland, hinna med sig själv, göra annat. Jag ska nog klara det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela