Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känner saknad

Publicerad 2015-02-04 20:07:31 i Vanlig vardag,

Nu har jag verkligen börjat sakna personen som hamnade mitt i mitt psykbryt. Jag saknar alla telefonsamtal, kloka ord och allt möjligt vi pratade om. 

Jag måste verkligen bli bättre på att vårda mina relationer till andra människor. Jag har nog en lång väg att vandra fortfarande i den frågan. Det gäller väl kanske alla människor. 

Nåväl, nu ska jag göra färdigt i stallet för kvällen. Jag längtar till sängen egentligen längtar jag jättemycket till ett specifikt täcke, men det finns inte här så det får duga med ett annat. 

Vet ni vilka personer jag har svårast att hantera? Det är helt sjukt, men de som är ärligt snälla. Jag är liksom inte van vid det. 

Under helgen som var insåg jag att jag måste omvärdera vilken typ av människor jag vill umgås med. Jag har lagt till en egenskap. De ska vara enkla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela