Real Time Analytics

Livet På En Kant

Häst nr 4 - not really what I planned for

Publicerad 2015-02-20 18:38:59 i Hästarna,

Jaha, jag som hade fixat allt så fint tyckte jag. Nu gick ju (halva) planen i stöpet. 

Det fanns ju en backup, men den är i maj. Det är ett tag kvar till dess. Hur gör jag nu? Jag har en möjlighet, men den känns som ett dåligt perspektiv för mig personligen. Allt har väl en mening antar jag och det blir väl som det ska bli. 

Nåväl, ALLA hinner väl jobba 200 timmar + och ha tre, nej fan fyra blev det ju nu, hästar. Suck och stön!!

Jaja, allt löser sig naturligtvis och antagligen på rätt sätt. Livet är iaf på min sida och allt går åt rätt håll. Sakta men säkert. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela