Real Time Analytics

Livet På En Kant

Framtidsplaner

Publicerad 2015-02-09 21:18:54 i Målmedvetenhet,

Jag har ett gäng framtidsplaner faktiskt. Inget är väl egentligen riktigt spikat, men nästan klara. 

1. Jag har en framtidsplan för Simon. Den gäller from april och jag lovar mer info framöver. Personligen ser jag fram emot detta med spänning och är väldigt förväntansfull. 

2. Jag har planer för Hugo. De är väl ungefär i samma veva. Första delen av dem iaf. 

3. Jag har planer för verksamheten där jag säljer ridsportartiklar. För det här fattas lite personer. Bla en BRA redovisningsbyrå sedan grej till, men det kommer efter redovisningsbyrån. 

4. Jag har planer för mig själv. Det är dags nu att bli den jag vill och kan bli. Det måste bli så för min egen skull. Jag ska vara den person JAG kan vara stolt över att visa upp, presentera och vara. 

Det här är mina kommande projekt. Vad tror ni? Känns det inte lite roligt? Vad gäller ante ska han fortsätta vara mitt stora hjärta och speciella prins i mitt liv. 

Kommentarer

Postat av: Annka J

Publicerad 2015-02-09 23:32:29

Berätta lite om hur de andra 3 hästarna har det! Var de bor och gör och så :)

Svar: Ska se vad jag kan ordna.
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela