Real Time Analytics

Livet På En Kant

Framtida planer för hästarna

Publicerad 2015-02-13 17:27:00 i Hästarna, Simon, Vanlig vardag,

Det börjar bli riktigt spännande med hästarna. I mars går första flytten och då kommer jag även att ha tillgång till ridhus på anläggningen. 
I april blir nästa flytt. Det blev både som jag tänkt mig och ändå inte. Jag tror att det kommer bli spännande iaf. Nu hittade jag dessutom den allra bästa lösningen för både mig och Simon. En av de ryttarna jag tycker bäst om att se rida ska utbilda honom. Det ska bli spännande att se vad som händer under våren.
Ante kommer jag själv att rida och förhoppningsvis komma igång med regelbunden hoppträning och till och med tävla igen. Tävlingar är ju någonstans det jag lever för när det gäller hästarna och utan dem tappar jag hela konceptet. 
Nu har jag också hittat en redovisningsbyrå, eller en person som motsvarar detta, och det känns riktigt, riktigt, riktigt bra. Jag är bara SÅÅÅÅÅÅÅ nöjd med valet. På många sätt kommer det att bli lite jobbigt ett tag, mest på ett personligt plan, men i slutändan vet jag att jag kommer få absolut bästa tänkbara hjälp på alla plan och bitar vad gäller mitt kommande företagande.
 
Jag kommer att få mycket arbete med saker de närmaste veckorna. Det är tur att jag har "semester" från vanligt jobb och bara typ 200 timmars "vanligt" arbete. Någonstans är jag nog lite omänsklig. För ni får förutom dessa 200 timmar lägga till att jag har 3 hästar och planerar för kommande inköp. Tänk vad bra jag är!

PS Norton har skrivt ett inlägg som kommer under kvällen eller morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela