Real Time Analytics

Livet På En Kant

En bunt med viktiga saker

Publicerad 2015-02-05 14:38:41 i Vanlig vardag,

Idag har jag fått gjort mycket nyttigt. Jag har lite kvar, men sedan är det mesta på listan avklarat. Jag kommer att sova så mycket bättre i natt. 
Det blir ju automatiskt så när man betar av " att göra listan". Lite framtidsplaner har jag också skapat och lite måste jag ställa mig frågan om de bra sakerna överväger de dåliga. Det löser sig nog innan det är dags. Mitt nya liv ska ju börja snart och jag är på g nu med att fixa det. 

Jag jobbar kommande kollektion och snart är äntligen sakerna som skulle kommit i mitten på oktober här. De är lite startskottet för vad som komma skall. 

Livet blir nog vad det är tänkt att bli. Jag måste bara lära mig att göra allt för min egen skull. Nedlåtande människor håller jag på att sålla bort allteftersom.  Ärligt ska det vara, vänskap och allt måste komma från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela