Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det handlar inte om vad du har för kläder......

Publicerad 2015-02-14 23:48:04 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

......det handlar om vem du är som person. Idag hade jag mina "arbetskläder". Ett par beigea byxor, odd molly kofta och ett svart sportlinne med polokrage. Samma kläder som sist jag jobbade, men idag kände jag mig snygg. Jag fick beröm för mina snygga kläder. Helt plötsligt lade folk märke till mig och det har bara med att jag kände mig snygg att göra. Jag har börjat känna mig stolt över mig själv som person. Just nu jobbar jag med något som jag tidigare haft problem med och det är en av anledningarna till att jag känner mig bra. Ibland måste man jobba med sina svarta sidor erkänna dem för sig själv.  Jag är så nöjd med mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela