Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den perfekta mood-listan att jobba med.

Publicerad 2015-02-01 10:34:52 i Attraktionslagen,

Jag hittade en väldigt bra lista för egen räkning här. Förra helgen var jag nere på 21/22 på listan. Igår var jag uppe på 12 och idag har jag bestämt mig för att vara på 5/6. De känns ju lite lika. Det är enkelt när man har en lista att gå efter. 18/19 håller jag inte på med öht, men 20 kan segla förbi utan att ta fäste. Jag måste jobba lite så jag kan komma upp i 1/2 igen. Det är ju där man ska hålla sig. Den variga listan hittade jag på bloggen livet sett genom rosa glasögon. Var befinner du dig idag? Var vill du vara och hur ska du ta dig dit?
Kom ihåg att där du är just nu är det du kommer dra till dig till imorgon. 


1. Lycka/Vishet/Styrka/Frihet/Kärlek/Uppskattning
2. Passion
3. Entusiasm/Iver/Glädje
4. Positiv förväntan/Tro
5. Optimism
6. Hoppfullhet
7. Belåtenhet
8. Leda
9. Pessimism
10. Frustration/Irritation/Otålighet
11. Nedtyngdhet
12. Besvikelse
13. Tvivel
14. Oro
15. Förebråelse
16. Modfälldhet
17. Vrede
18. Hämndlystnad
19. Hat/Raseri
20. Avund
21. Otrygghet/Skuld/Ovärdighet
22. Fruktan/Sorg/Depression/Förtvivlan/Maktlöshet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela