Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens goda gärning!

Publicerad 2015-02-01 23:44:07 i Attraktionslagen,

Jag hann med en god gärning idag, ärlig  som jag är. En kvinna glömde sin mobil som hon laddade bredvid min när hon gick på planet. Snäll som jag är tog jag med den in. Jag skulle ju uppskatta samma goda gärning gentemot mig. 

Nu är jag snart hemma och på plats i sängen. Uppdateringarna lär komma mer sällan. Nu är det istället nedräkning mot mitt nya liv. En del börjar i slutet på den här månaden, sedan blir nästa steg månaden efter. Det är skönt att äntligen vara på väg framåt mot mitt eget mål. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela