Real Time Analytics

Livet På En Kant

Countdown - 2,5 vecka kvar!

Publicerad 2015-02-08 11:15:13 i Vanlig vardag,

Nu är det bara 2,5 vecka kvar till flytten. Det ska bli så skönt. Jag har trivts i stallet, men alla dessa fodringar dödar typ mig. 
Jag har en djävulshelg kvar sedan kan jag snart ha "ett liv" igen. *längtar* 

Som det är just nu gör jag tre saker. Jobbar, fodrar eller sover. Det är typ allt. 

Kanske ska skynda mig så jag hinner unna mig en fika innan jobbet börjar. Jag måste ändå in och rapportera lön. 

Tänk som idag om jag hade haft ridhus, nu kan jag inte rida för det blåser så jävligt ute och om jag rider kommer jag att ha så ont imorgon. Med ridhus hade jag kunnat rida istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela