Real Time Analytics

Livet På En Kant

Viktigt meddelande till alla kvinnor!

Publicerad 2015-04-19 21:54:01 i Tankar om att ha Livet På En Kant, Tvåbenade problem,

Jag vet att det är 2015 och att det jag nu ska berätta kan komma som en chock för många. 

Telepati fungerar ännu inte från människa till människa. Varken kvinna-kvinna, kvinna-man eller man-man. Jag vet, många kvinnor sitter nu med hakan i backen och kliar sig i håret. Tyvärr, det här är den bistra sanningen. Vill du att något ska gå fram måste du framföra meddelandet på ett eller annat sätt. 

Försök nu att återhämta dig från chocken. Jag har fler hemligheter att dela med mig av. 

När du väl kommit till stadiet att du insett att du måste framföra meddelandet du vill ha ut måste du framföra det till personen det gäller. Det fungerar INTE att berätta för precis alla andra. Inte ens om vederbörande sitter i samma rum och du talar om det för alla andra i rummet. Jag vet att det är svårt att ta till sig denna information för den är nästintill obegripligt långt från den verklighet många haft som sin sanning tidigare.  Snälla försök! Speciellt om det gäller mig för det är så jobbigt när jag sitter där med ryggen till och skrattar så jag nästan kissar på mig. Rough life! Jag fattar var du ville komma, men något gick snett när prövade med mig. Enda anledningen till att jag inte öppnade käften och sa något (mindre) lämpligt var att tårarna från mitt extrema skrattanfall rann ner för kinderna, men tack du gjorde definitivt min helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela