Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nattlig dejt och öppet köp på män?

Publicerad 2015-04-03 18:44:15 i Tankar om att ha Livet På En Kant, Tvåbenade problem,

Alltså ikväll blir det sen, typ nattlig dejt. Nu tänker ni säkert snuskiga tankar, men faktum är att det är era tankar, inte mina. Ni har inte den blekaste om vad jag ska hitta på.  Jag kan iaf säga så mycket som att jag ska hem och snygga till mig innan. 
Fundera på ni. Det var ni som tänkte i banor om sex, inte jag. 

Jag pratade också med en man idag. Han sa att jag ju kunde se det som öppet köp om jag träffade någon. Nu var tonen lite rå och han sa faktiskt till och med, om tex storleken inte passar. Alltså han fick lätt stå för dagens skratt. Nåväl, öppet köp it is!

Då är det väl bara å köra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela