Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket jobb......igen.

Publicerad 2015-04-28 13:32:00 i Vanlig vardag,

Alltså jag vet inte vad som har hänt den senaste tiden. Mycket jobb blir det iaf, men det är bra. Jag har massor att beställa hela tiden och det flyter på. Dagen har än så länge bestått i att hämta butiksinredningen jag köpte igår och sedan har jag gjort färdigt en beställning. Jag lär behöva göra en till snart. Allt kommer att bli så bra nu.
 
Veckan i övrigt kommer att bestå i jobb, jobb, jobb och sedan lite till, ja, just det, jobb. Tur att jag fixade hjälp till hästarna. Allt kommer väl precis i rätt ögonblick antar jag. Det är massor som ska göras med både det ena och det andra. Det är hur kul som helst. Sedan dyker det upp människor som vill vara återförsäljare också. Det är massvis med saker som planeras. Om jag ska se något positivt från igår så kunde jag göra en check på vad som fattas i mitt företagande. Det fanns ett hål. Han satte upp en modell för teknisk funktionalitet, tror han kallade det det, och emotionell.. Det fanns lite att täppa igen och det tänker jag göra. Jag är så grymt bra, men behöver bli lite bättre på några saker. Som tur är vet jag om vilka. 
 
Livet är trots allt ganska bra. Jag måste bara finslipa det där sista lilla och sluta irritera mig på de som jag stör mig på. Det är bara onödigt slöseri med tid faktiskt. Jag tänker iaf bara fokusera på mitt eget nu och skita i resten. Det är lättast. Jag har liksom ett dreamteam av människor runtomkring mig och jag är nöjd med dessa. Jag behöver inga fler.
 
Nu ska jag göra färdigt min lön för april så det är klart. Jag tycker bäst om när jag gör lönen, betalar räkningar och vet att det kommer in nya om ett tag igen. Då slipper man liksom fundera över så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela