Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kan man hata något så mycket?

Publicerad 2015-04-06 11:09:23 i Vanlig vardag,

Jag brukar inte använda ordet hat särskilt ofta för jag tycker det är lite hårt, MEN när det kommer till detta elände finns det verkligen inget annat att använda.
 
Kan man hata något så mycket som en datorjävel? Hur svårt ska något kunna vara? Något som normalt sett är så enkelt. Jag har seriöst haft dator hemma sedan 1986, Det är många år nu. Jag brukar lösa det mesta och hur kan något så simpelt bli ett så stort problem. Varför klagar just min dator på detta? Det är ju så simpelt.......
 
Jag får för bövelen inte in ett unzip-program på skiten.Nu, efter väääääldigt länge lyckades jag idag till slut få in ett. Det har varit fruktansvärt. Varje gång jag har sett att en fil varit .zip har jag har fått samma ångest som när man vet med säkerhet att man kört olagligt och ser polisen köra upp bakom en. Känslan när man bara väntar på att de ska slå på de blåa ljusen. Förstår ni hur illa det varit????? 
 
Nu på morgonen har jag försökt med 3 program. Datorn slog ifrån på två. Vad är grejen liksom? Ni vet när man suttit och laddat ned ett asextremt långsamt program och bara väntar på den där sista procenten och ska få trycka på kör-knappen. Då slår den av. Grrrrrrrrrrrr................... Man får liksom lust att ta upp skiten och kasta den i golvet hundra gånger så allt inuti flyger runt i rummet i tusen bitar. 
 
Nej, nu hittade jag ett unzip-program efter mycket om och men, nu ska jag bara parkoppla skiten också och det vet ni ju hur det brukar gå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela