Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag slipper åka alla typ 20 milen tur och retur. Vad gör man väl inte för en häst?

Publicerad 2015-04-07 13:31:00 i Vanlig vardag,

Ja, livet bara går av sig själv. Personligen ligger jag fortfarande i soffan. Det är tungt när man blir sjuk, men herregud, hänga läpp kan jag göra en annan dag. Snart vågar jag mig nog iväg till stallet i alla fall
 
Idag har flera bra saker hänt.
 
Kiropraktorn till hästarna som jag skrev om häromdagen ringde upp, även om det var några dagar senare än avtalad tid. Jag är ju sämst på att vänta. Jag har ungefär lika stort tålamod som en guldfisk. Hursomhelst struntar jag nu i att det tog tid för honom att höra av sig. Han hade tid redan på torsdag- Yeay! Och dessutom kommer han ut till mig. Toppentoppen! Jag slipper åka alla typ 20 milen tur och retur. Vad gör man väl inte för en häst? Den ska ju till kiropraktorn.......
 
På tal om att höra av sig sent ska berätta något sjukt här. Haha! Jag får aldrig döma i det här avseendet. Jag slår alla rekord. Det värsta av allt är att jag är kvinna.(Det är inte säkert att alla män skrattar här.)
I februari skulle jag höra av mig till en person. Det tog 26 dagar ganska exakt efter den dagen jag sa att jag skulle höra av mig. Jag skäms!!!! Iaf, svarade jag efter 26 dagar, sedan hade jag dessutom mage att bli jävligt irrriterad över att personen i fråga tog två dagar på sig att returnera sitt svar. Haha! Var tog självinsikten vägen? Jag insåg själv hur dumt det var att bli irriterad. Snacka om att kasta sten i glashus. Nåväl, vi har pratat efter det flera gånger och ingen har några hard feelings angående något. Vi har fått skjuta upp det mesta från bådas håll, men jag tror att allt löser sig till det bästa i slutändan. 
 
Sedan lyckades jag lägga ut några hästsaker på en anann sida på nätet och jag fick napp omgående. Sålde några saker rakt av. Jag tycker om smidiga och enkla affärer. Det här blir nog bra.
 
Jag hann äta världens bästa frukost i form av lövbiff, mozzarella och avokado. Frukosten bestod faktiskt av det.
 
Nu måste jag iaf ta tag i dagen och åka till stallet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela