Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fixa showroom!

Publicerad 2015-04-27 14:51:42 i Målmedvetenhet, webshoppen,

Mycket att göra, mycket att göra. Nu blir det till att fixa showroom för alla hästsaker. Idag fyndade jag butiksinredning. Jag älskar att fynda. Priset jag betalade är en bråkdel av vad sakerna egentligen kostar. Jag älskar att jag är bäst på inköp. Jag är grym på att sälja också, men inköp är liksom lite svårare att vara grym på. Nu blir det iaf showroom till minimal kostnad. Jag vågar faktiskt berätta vad det kostar. Det är bara såååå grymt bra. Allt är så roligt också. 

Imorgon blir det tur till Bromma för att hämta investeringen jag gjort. Ikväll blir det till att åka nästan dit. Det är en utbildningskväll i närheten jag ska på. 

Innan det blir det lite jobb och stallet är redan avklarat. Nu fattar väl att jag har lite att göra. Haha! Normal living!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela