Real Time Analytics

Livet På En Kant

Feelgoodsaker!

Publicerad 2015-04-06 14:18:40 i Vanlig vardag,

Feelgood 1
 
Jag längtar efter en massa saker jag har beställt. Det är duschtvålar, smink och grejer. A och O är att känna sig snygg. Alltid! Det har från underkläder till sista sminket att göra. Ni kan inte säga att jag har fel! Det är så. Mår du dåligt, snyggar du säkert inte till dig, men du borde. Mår du bra, har du redan snyggat till dig och mår bättre. Igår hade jag på något så enkelt som mascara, ögonskugga (som passar mina ögon då) och en blandning av läppstift/penna. Tummen upp från flera håll! Jag tycker dessutom om män som har snygga kläder och ser bra ut. Rough life! Det är bara så det är!
 
Feelgood 2
 
Se en bra film! Slet mig precis från The Holiday. Hur många gånger kan man inte se den? Om jag vore man skulle jag definitivt tycka att Cameron Diaz var den snyggaste och sexigaste skådespelerskan och Jude Law är ju bara to die for! The Holiday måste också vara den perfekta filmen ur flera aspekter. Vilken film skulle få dig att må bättre? Jag har ju en timme kvar av filmen när jag kommer hem.
 
Feelgood 3
 
Njut av dagen! Jag har precis konstaterat att det kommer att vara varmare i veckan. Great! Jag slipper liksom plågas av den totala smärta. Lägg till det att jag har 4 lediga dagar. Woho!!!! =D Me like a lot! Onsdagen och sedan hela helgen. Kan det bli bättre. =lyxliv! Bara att njuta av den här dagen också. Det bär alldeles strax iväg mot arbete. På onsdagen har jag en sak som är lite speciell, eller rättare sagt ska jag se om det passar att göra den här saken. Det är första steget i min "terapi" som jag berätta om. Hoppas att det passar för alla parter.
 
Feelgood 4
 
Ät choklad! Iaf mörk choklad. Det är man alltid värd. Dessutom höjer det serotoninhalten i hjärnan och man mår bättre. Du måste bara först vara intalad om att du verkligen är värd chokladen. Får du ångest av att du tror att du blir tjock - googla hur nyttigt choklad är. Så här enkelt är det att må bra.
 
Nu måste jag dock åka. Ska ta en dusch innan jobbet och jag är sjukt lycklig då jag packade upp min väska och hittade en duschtvål, min stora fetisch i livet.......då har jag iaf två, och med de fyra jag beställde (eller det var iofs fem) behöver jag bara åtta till för att vara uppe i normalt antal för mig. Femton är liksom lagom. Då har man ett urval varje dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2015-04-06 21:13:03

Tack! Kommer följa din blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela