Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nya designer på hästprylltar!

Publicerad 2014-09-13 21:37:13 i Vanlig vardag,

I em fick jag ett mail från en av mina tillverkare. Det är bara så roligt. Förra gången beställde jag öronhuvorna, eller mössorna som jag kallar dem, av honom. Han var verkligen överlägsen den andra tillverkaren när det kom till textilier och det blev liksom naturligt att fortsätta låta honom tillverka det som kommer att vara i textil.
 
Här är två bilder av ett schabrak som jag beställt som sample. Tycker ni inte att de är duktiga?
Det är första gången de tillverkar sådana här med bling längs med kanten.
 
Personligen är jag fett nöjd iaf!
 
Nu känns det äntligen som att jag är på G. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela