Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nej, nu blir det till att åka till en coffee-shop

Publicerad 2014-09-03 14:39:04 i Vanlig vardag,

Nu har jag jobbat typ 9 timmar per dag de senaste 4 dagarna. Nu får det bli en paus. Visserligen kommer det innebära lite mer arbete det jag tänkt göra, men det är arbete som kan utföras utanför hemmet/kontoret. Jag vill se andra människor och höra lite ljud och liv.
 
Här är lite bilder av var jag tänker bege mig.
 
Jag var in i en butik med lite söta saker tidigare idag. Här köpte jag även min morgonkaffe mugg. Mycket viktigt att ha en sådan. =)
 
 
Som vanligt finns en spritavdelning.
Priserna är verkligen annorlunda mot de i Norge.
 
Gatan med affärer.
Annorlunda detaljer....
 
Och lilla villagatan innan man är tillbaka på landsbygden....
Nu blir det till att sätta sig på kaffe moustasche, osäker på stavningen. Där ska jag iaf fixa med en grej och sedan skicka två paket.
Det blir en hel del skickandes av paket nu, men det är bara roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela