Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket paket att skicka blir det

Publicerad 2014-09-15 09:43:02 i Vanlig vardag,

Idag har jag ett antal paket att skicka. Jag tror att jag kom upp i hela 5 stycken igår. Det känns superbra. Det lite tråkiga är att jag började bli sugen på att ha ett träns till tottosarna, men nu är typ alla sålda. Hmm.... Efter en stund kom jag sedan på att jag faktiskt har remontnosgrimma till dem och det var det inte på något av de jag nu sålt.
 
Sedan ska jag nog börja packa för att resa iväg. Det känns bra, även om jag faktiskt har haft ångest och i natt hade jag dessutom svårt att sova. I slutändan blir det nog bra trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela