Real Time Analytics

Livet På En Kant

Morgon-powerwalk!

Publicerad 2014-09-16 09:05:00 i Vanlig vardag,

 Nu blir det en powerwalk in till byn. Jag kallar det by, men det bor faktiskt 20 000 personer där inne.
 
Efter att jag gjort det ska jag jobba lite, packa lite, packa lite paket och sedan jobba med webshopen. Det kommer bli lite förändringar i den framöver. Jag tror det blir bra. Plattformen passar inte för det jag vill ha, så jag får nog kolla på en ny lösning. Jag vill ha fler saker i min webshop, eller så får jag registrera en domän och ha en sida och en webshop.
 
Jag har ideer...... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela