Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inte mycket skrivet här idag inte

Publicerad 2014-09-12 19:42:49 i Vanlig vardag,

Bloggen känns lite som dagen har gjort faktiskt. Jag har planerat lite packning så jag är redo när det beger sig. Samtidigt packade jag även lite paket jag har för avsikt att sälja innan jag åker. Det är roligt att sälja saker. Jag har beställt lite samples också och hoppas att de är färdiga till veckan eller nästa.
 
Det blir nog bra. Designen på dessa är görsnygga och jag bara lääääängtar.
 
Nu blir det snart supergoda rawfood-kakor och paleokladdkaka. Smarrigt värre tillsammans med soffan och en bra film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela