Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det man önskar det får man.....

Publicerad 2014-09-19 09:38:53 i Vanlig vardag,

Jag har ju önskat mig online-jobb och jag kan bokstavligen säga att jag blivit översvämmad av dem. Man får jobba med en time-tracker. Det innebär att jag blir garanterad att få pengarna. Superbra! Nu ska jag döda myten om att det är ett enkelt och slappt jobb. Time-trackern kör screen-scan hela tiden du har tiden igång vilket innebär att när du lyfter rumpan och kliver upp måste du stänga av - du blir utan lön för den tiden. "Chefen" ser dig kontant. Det blir som något som ligger över dig konstant. 
 
Jag ville ha online-jobb och det har jag - i MASSOR!!!!! Life is good! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela