Real Time Analytics

Livet På En Kant

Saker man inte tänker på

Publicerad 2014-10-24 14:04:30 i Vanlig vardag,

Igår sökte jag massor med jobb. Jag lyckades äntligen uppdatera mitt CV på engelska. Tydligen blev det bra för redan i morse hörde första företaget av sig - dock på fel sätt. De hade försökt ringa mig, men eftersom de skrivit in fel landsnummer kom de inte fram. Suck! Jag skickade in rätt och hoppas att de hör av sig igen.
 
Det verkade vara ett sjukt roligt jobb där jag skulle jobba med mode. Det är på sätt och vis en helt ny karriär för mig och på en rolig plats i världen.
 
Vi hoppas på uppdatering som innebär att de hört av sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela