Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket att fixa med!

Publicerad 2014-10-08 18:53:00 i Vanlig vardag,

Man tror att man är ledig, men icke sa nicke. Beställningar hit och beställningar dit. Nya planer för företagandet på flera håll och kanter. Allt förändrades genom ett litet meddelande jag fick från kontaktsidan på min hemsida. Det här tror jag kommer att bli bra. Jag får jobba med det jag tycker är roligast i slutändan. Dvs leda arbetet. Jag får också göra det på ett sätt som jag själv vill. Jag lär andra att bli duktiga, att arbeta, tjäna pengar och ha samma braiga inställning till kunder som mig. 
 
Det här kommer bli superskoj. Idag arbetade jag med lite leveranser och registreringen av företaget.
 
Nu blir det till att äta. Kvällens middag blir vegetarisk och kommer att bestå av en rödbetspaj. Jag meddelar receptet senare. Den verkar iaf enkel att göra och rödbetorna doftar fantastiskt gott i köket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela