Real Time Analytics

Livet På En Kant

Med ett högre IQ än andra

Publicerad 2014-10-10 21:35:29 i Vanlig vardag,

Mitt liv blir både enklare och emellanåt mycket svårare, helt enkelt för att jag är mycket smartare än andra. Jag vägrar också sätta mig ned och ge upp. Istället söker jag en lösning på problemet och jag letar till jag hittar lösningen. Just nu befinner jag mig i en sådan situation. Jag har ett problem och jag har en lösning, den är bara inte helt färdig ännu. Har man dock öppnat tanken för lösningen kommer den så småningom. Det kan jag lova er.
 
Nu ska jag fundera vidare och påbörja skrivandet av dokumentet som jag ska sälja. Det kommer bli toppen. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela