Real Time Analytics

Livet På En Kant

Alltså denna smärta!

Publicerad 2014-10-16 13:23:49 i Vanlig vardag,

Jag har fortfarande så fruktansvärt ont. Det är helt obeskrivligt. Jag börjar fundera på om det inte beror på att jag råkade äta gluten ändå. Smärtan har nu flyttat sig till vänster sida av kroppen och jag kan knappt röra mig.
 
Jag googlade lite och om det var gluten kunde man ha problem i typ en vecka efter det att man råkat äta. Skulle det vara det är det helt sjukt för jag råkade liksom äta en sak där det trillat i en pytteliten brödbit. Galet, men man kanske är så känslig.
 
Gäller bara att bli av med detta och skriva färdigt dokumentet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela