Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sugen på att bo i Grekland?

Publicerad 2014-11-19 12:49:08 i Vanlig vardag,

Jag blev precis erbjuden ett jobb i Grekland. Dessvärre har jag inte sökt det och jag har inga planer på att flytta dit så jobbet är "all yours".
 
Så tokigt är det ändå inte.
 
Relocation :                                Flight ticket to Greece, Taxi from the airport, Greek language courses, Two weeks free hotel accommodation, assistance to find flat
 
2 extra Full month Salaries (14months)
 
 
Health insurance is paid by the employer each month
 
 
Varmt och skönt lär det ju vara där, men som sagt, inga planer på flytt dit just nu. Telefonen är dum också och går varken att ringa, surfa eller smsa på för tillfället. 
 
Nu ska jag iaf ut och fixa lite och ikväll sedan blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela