Real Time Analytics

Livet På En Kant

Såg ett vitt rådjur idag

Publicerad 2014-11-23 22:44:57 i Vanlig vardag,

Jag fick ett helt oväntat och sjukt möte på vägen hem nu på kvällen. Ett vitt rådjur stod med sin flock och betade vid sidan av vägen. Först trodde jag det var får så jag vände tillbaka för att kolla om det var lösa får vid vägen. Ni anar inte känslan när man inte vet om det är spöke, rådjur eller något annat utomjordiskt väsen man ser framför sig i mörkret.
 
En liten googlesökning har jag ändå fått det bekräftat att det var ett vitt rådjur. De finns tydligen häromkring.
 
http://vlt.se/2.2315/hallsta/1.697280-hallstabloggerian?tag=upplands%20v%C3%A4sby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela