Real Time Analytics

Livet På En Kant

Från noll till hundra

Publicerad 2014-11-27 15:18:42 i Vanlig vardag,

I oktober kändes det som att allt bara jävlades. Nu i november har liksom bara allt vänt. Jag är överöst med jobb, mer än jag borde faktiskt. Nu står jag här och ska åka och fodra hästarna. En dag (nästan) ledigt. Jag var uppe tidigt i morse, men sedan var det lugnt.
 
Nu ska jag packa ur höet som har legat i transporten i x antal dagar så jag kan hämta alla mina hästsaker imorgon. Behöver liksom de nu.
 
Sedan börjar ännu fler veckor, med, just det, jobb! Jobb, jobb och jobb! Det är sjukt kul att jobba. Synd bara att man inte har någa kloner. Idag har jag sagt nej till två jobb. Känner att jag redan jobbat mer än jag borde sedan i söndags så en dags ledigt är jag faktiskt värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela