Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen börjar hjärna arbeta igen

Publicerad 2014-11-05 00:54:59 i Vanlig vardag,

Livet är inte alltid så lätt och livet kan te sig jävligt omöjligt. Inatt när jag låg i sängen och tänkte sova googlade jag lite och där, mitt där på en sida visade sig lösningen. Den var bara lite annorlunda än en lösning jag haft tidigare i höst, men jag fattar inte att jag varit så fastlåst vid en version av den.  Nu blev det så enkelt. Jag hoppas på ETT samtal imorgon och att jag sedan är på g att lösa (nästan) alla mina nuvarande problem. Tänk att det kan vara så enkelt, så simpelt. Det här blir nog bra trots allt och nu ser jag framemot allt igen. Löser jag detta, kan livet bli roligt. Så det så.
 
Sedan, när jag kommit ur min mentala svacka ska jag sälja saker igen. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela